joi, 14 aprilie 2011

Chestii trestii.....

Hey... Mi s-a spus sa scriu cu diacritice...... Am spus: "Ok... asa o sa fac!", dar sunt genul de om care zice ca tine, dar voi face ca mine.....
Ce mai faceti dragilor? Eu am avut ceva probleme tehnice si nu am mai putut posta nimic... dar cred ca acum am ce scrie.... Stai nu gandi si nu spune nimic.... Doar citeste.....!!!!!!
Cand am inceput al doilea semestru, in acea perioada ieseam cu S.V..... un tip de treaba cu care ieseam prin oras,  imi pierdeam weekend-urile si scapam amandoi de plictiseala..... Dar toate acestea au culminat cu un telefon de la preaiubitul lui frate care incepuse sa ma ameninte.....
Cum a inceput totul....?
Pey de la un suc.... apoi s-a ajuns la al doilea..... apoi la un ceai...... si pe cand am ajuns eu acasa i-am trimis mesaj in care scria: " Ma bucur ca am iesit... m-am simtit bine in compania ta, abia astept sa iesim din nou. Te pup."  Fratele lui "drag" m-a sunat pt ca murea de curiozitate sa afle in ce relatie sunt eu cu S.V.... Nici macar nu a asteptat raspunsul pt ca a inchis brusc....Dar dupa cateva minute ghiciti cine ma suna! Mda... tot fratiorul, ca sa ma intrebe daca eu stiu cine este el... i-am zis ca nu.... si el mi-a replicat: " Nici nu iti doresc sa afli si sterge numarul pe care ai dat aseara mesaj ca ai gresit numarul!" Adica?! ce credea? ca o sa ma sperie.... Pfff.... Apoi m-a intrebat de unde sunt, iar eu i-am raspuns calm: " O sa iti trimit o copie dupa buletin...."
S.V m-a contactat pe mess.. si-a cerut scuze... si evident ca nu ne-am mai vazut................
Ma rog... m-am obisnuit cu ideea ca nu ne vom mai vedea......

Dupa vreo 3 saptamani cu cine credeti ca m-am intalnit..... Nuu.... Tzeapa!!! Nu S.V.... ci cu baiatul care aveai sclipiri in ochi cand vorbea despre pasiunea lui.... Cu V.
Eu veneam de la Lizeanu, el dinspre Obor..... Am vazut eu un baiat superdragut iesind din supermarket..... Chiar ma gandisem: " Dragut tipul!" Am trecut pe langa el.... Apoi aud ca ma striga un baiat.... Ma intorc si surpriza... Era V., dar era tuns foarte scurt.... Mergand fara o tinta m-a spus ca se intoarce in Oradea , va fi instructor de dans si ca se va in scrie la medicina.....
Va dati seama...ce sanse erau sa ne intalnim din nou..... Chiar mi-a placut tipul.... Ma obisnuisem cu ideea ca nu o sa ne mai vedem.... mai ales ca nu mai pastrase legatura cu mine...... Am mers sa bem ceva.... Apoi ce credeti ca a facut?.... Invitase si pe baietelul pe care il placea.... insa abia dupa ce lansase invitatia m-a intrebat daca ma va deranja... Dar ce puteam sa ii spun?!.... I-am zis ca nu desi adevarul era altul......
Dupa o saptamana ne-am intalnit din nou.... de data asta la el acasa.....
Va dati seama ca a venit si pustiul......
Pustiul i-a spus sa il invete si pe el cateva miscari de dans.... Cand ii vedeam atat de apropiati unul de altul.... imi venea sa il iau pe baietel si sa il arunc pe geam..... Apoi s-au harjonit dupa care a plecat....
Am ramas doar eu cu el... M-a intrebat daca vreau sa raman in bucatarie sau sa mergem la el in camera..... Am decis sa mergem in camera... Acolo i-am reprosat faptul ca nu mai daduse niciun semn de viata.... S-a scuzat cu faptul ca el stia ca eu il plac foarte mult si ca de aceea nu a mai dat niciun semn, ca sa imi treaca......
Dar uite ca nu mi-a trecut...... Am mai vorbit..... apoi am inceput sa ne gadilam, sa ne ciupim..... apoi sa ne mangaiem..... si restul e doar o escapada...... O greseala, un moment de slabicune........
Cred ca deja este pe drum spre Oradea..... Ii urez succes....

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit pe "plantatie" . Ceea ce ai facut, nu este o greseala si nici macar o escapada. Atata timp cat iti placea tipul, de ce sa fie escapada sai greseala ? Poate din partea lui este o greseala sau escapada, tinand cont ca el era intr-o relatie. Tu ti-ai atins scopul...;) Prin umrare, eu astept noi povestiri... Numai bine !

    RăspundețiȘtergere