miercuri, 26 ianuarie 2011

Si asa mai departe.....

Unde am ramas? Ah... da! Trebuia sa va povestesc despre persoana cu care m-am intalnit ( ii voi spune C.B ).....
Dupa cum am mai spus, C.B este un realist, jovial, copilaros, amuzant, uneori imatur..... Chiar nu te plictisesti cu el, in plus ofera sfaturi bune; problema este ca nu imi prea place sa mi se dea sfaturi, doar sa ofer..... tipic zodiei mele!
A fost un moment in care m-am enervat... Mi-a zis ca ar trebui sa renunt la ideea de a fi ateu.... ca eu consider ca sunt ateu doar pt ca nu l-am cunoscut pe Dumnezeu.... Raspunsul meu  a fost simplu: " Nu consider ca este nevoie din moment ce Biserica nu este de acord cu homosexualitatea, in plus pe vremea cand credeam in Dumnezeu am avut destule probleme si rugamintile nu m-au ajutat... Ce o sa spui ca au fost doar incercari pt a-mi testa credinta? Pey uite ca am picat testul? Ce o sa se intample?......" intre timp i-a sunat telefonul si am schimbat subiectul.....
Insa ce s-ar putea intampla daca am picat acest test? In cel mai rau caz dupa ce o sa mor voi ajunge in Iad! boo-hoo-booo....
Cateodata ma intreb ce se va intampla cu constiinta noastra sau cu sufletul nostru! Vom ajunge in Iad sau Rai? Ne reincarnam? Sau poate viata noastra este ca o floare care infloreste si se ofileste, dar anul urmator urmeaza acelasi proces pana la sfarsitul lumii..... Chiar sunt curios, momentan nu stiu raspunsul, dar cu totii il vom afla atunci cand ne va "veni vremea"! Hai ca am deviat de la subiect!
In rest totul a fost ok.... Ah! a mai fost ceva. La un moment dat mi-a spus: "Sa nu ma lasi sa ma indragostesc de tine!" I-am spus: " Omule, esti cu capul in nori? Nu iti pot interzice acest lucru, dar gandeste-te ca nici situatia ta nici a mea nu ne permite sa ne indragostim unul de altul....."
Au mai fost mici chestii care prefer sa le pastrez pt mine. Nu va suparati,nu?
Trecusera trei zile de la intalnirea mea cu C.B.... Soseste sora mea acasa, eu eram in fata calculatorului, imi da o veste "bomba": tatal Mirrei nu este de acord cu relatia ei cu C.P.... Va dati seama ca eram ironic pt ca ma asteptam ca tatal ei sa nu fie de acord.
De aici incep "picanteriile", dar nu ar avea farmec daca va spun acum asa ca las totul pe maine....



3 comentarii:

  1. Dupa principiul : "Fetele bune ajung in rai,iar fetele rele ajung unde vor ", traieste-ti viata fara a te gandi la ce urmeaza...Va fi mai simplu si mai placut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo, am uitat sa-ti spun : Bine ai venit in lumea buna, BLOGSPOT...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. No prea-mi place sa vorbesc despre iad şi rai fiindca am prieteni ın ambele parti:))

    RăspundețiȘtergere