duminică, 30 ianuarie 2011

Secrete dezvaluite....

Asa cum spuneam... Mama Mirrei (ii voi spune TC) a rabufnit si ea... De ce? Simplu pt ca TC a facut multe pt ea, iar ea a mintit-o si s-a purtat ingrozitor din cauza unui baiat....
Ce anume a facut mama ei si ce a facut ea?
Pey TC i-a permis sa se vada cu CP, isi mintea sotul pt ea, dar Mirra o mintea pe ea spunandu-i ca se duce la facultate sau ca se duce pana cine stie unde, dar ea de fapt se ducea la C.P. Ca o reactie in lant, nu?
Picatura care a umplut paharul a fost faptul ca a rugat-o sa faca ceva anume care nu dura decat 5 minute si a tot amanat pana seara tarziu... Ceea ce ea trebuia sa faca presupunea si o iesire afara....
Eu eram ca de obicei la Mirra, de fapt eram la mama ei, sa beau o ciocolata calda si sa fumez o tigara, apoi mi-a cerut Mirra niste indicatii la un joc si mi-a cerut sa raman.....
Cand ea a plecat eu am ramas sa-i continui jocul, dar ea nu a mai aparut decat atunci cand a sunat-o mama ei.... Unde credeti ca era? Ati ghicit....
Norocul ei este ca am impiedicat-o pe TC sa-i faca bagajele ca deja ii scosese hainele din sifonier....
In seara aceea Mirra era atat de schimbata cand a ajuns acasa... Avea privirea plina de ura, dispret.... Aceasta privire a facut-o pe TC sa se simta dispretuita.... Eu am ramas in sufragerie cu Mirra sa discut, dar intre timp am auzit-o pe mama ei plangand...
M-am dus si plangea cu atat amaraciune, avea o durere in suflet.... Sincer ma cam speriasem putin pt ca la un moment dat am crezut ca i se va face rau... Am incercat sa o linistesc spunandu-i ca nu trebuie sa se consume pt ca o cunoaste pe Mirra... Stie doar ca este incapatanata si intotdeauna afiseaza o atitudine de superioritate..... I-am mai spus ca stiu cum se simte pt ca este prinsa la mijloc ( intr-o parte fata ei care vrea in continuare o relatie cu CP si in cealalta parte sotul ei care nu doreste ca Mirra sa fie implicata intr-o relatie cu CP.... ), dar totodata trebuie sa o inteleaga si pe Mirra pt ca si ea este in aceeasi situatie ( trebuie sa aleaga ori familia ori iubitul).... Ma rog.... mai departe mi s-a tot plans, dar pana la urma s-a linistit.....
Dar asta nu a fost tot.... Va amintiti cand am spus ca as vrea sa ii marturisesc surorii mele despre orientarea mea?
Chiar in acea seara am facut-o, i-am marturisit.... Si a fost ceva de genul:
Eu: Ce faci? ( zambet larg)
Sora mea: Ce ai? Ai baut gaz?
E: Nu! Am vrut sa iti spun ceva, dar mai bine tac pt ca deja m-ai luat peste picior!
S: Hai spune.... Acum m-ai facut curioasa!
E: Nu.. Hai lasa..ca nu stiu cum vei reactiona... Nu vreau sa te adun de pe jos...... Oricum era vorba despre mine.... Si imi este teama sa iti spun...
S: Cred ca stiu despre ce este vorba! ( zambeste stanjenita)
E: Da?! Despre ce anume?
S: Nu pot sa spun....
E: Spune-o... Nu trebuie sa te simti stanjenita... Spune-o direct....
S (isi acopera fata cu mainile) : Vrei sa-mi spui ca esti gay....dar oricum stiam deja....
E: Pff... Si ce era greu de spus?! Da, sunt gay.... Te deranjeaza?
S: Nu, dar comportmentul tau nu imi dadea de gandit.....
E: Mda.... Oricum daca te simti stanjenita sau daca ai o problema cu asta imi spui mie si numai mie...
S: Nu.... Este viata ta....Faci cum crezi ca iti este bine. Esti fratele meu, te accept asa cum esti....

Si ma bucur ca i-am spus pt ca acum ne intelegem mai bine si ne comportam normal, adica exista aceleasi tachinari, aceleasi glume....fara nicio retinere....
In concluzie: SUNT FERICIT PT CA AM SCAPAT DE O POVARA... povara minciunilor....

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. NOROCOSULE ! Vreau si eu o sora ca a ta. Macar sa ma tachineze din cand in cand si sa faca niste glume proaste, dar sa stiu ca ma accepta asa cum sunt. Mare noroc ai. Nici macar nu-ti imaginezi cat e de MARE. Eu i-am spus familiei...Si ei au luat-o ca pe o gluma...Unul din frati a spus ca daca e adevarat si nu este gluma, ma reneaga. Ce-as putea face eu in acest caz ? Nu mai zic de mama...Nu vreau s-o fac din nou sa sufere (sa-i exlic din nou de orientarea mea), dar nici eu nu vreau sa sufar in continuare( sa stau ascuns si nefericit)...

    RăspundețiȘtergere