sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Si asa mai departe..... part 2

Trebuia sa va povestesc despre Mirra....
Deci cum spuneam, tatal Mirrei nu este de acord ca Mirra sa fie implicata intr-o relatie cu C.P. As vrea sa va spun si motivul pt care tatal ei nu este de acord, dar s-ar putea sa il judecati... asa ca prefer sa tac....
Sa stiti ca tatal Mirrei nu este o persoana severa, dimpotriva daca stii cum sa-i vorbesti si ce sa-i spui il poti face sa se razgandeasca foarte usor, dar in privinta lui C.P nu se va razgandi niciodata.
Mirra a fost pusa in tema de mama ei luni seara,saptamana trecuta ...... Iar marti dimineata am fost sunat de mama Mirrei sa ma duc sa stau cu ea pt ca este suparata, trista.... Daca nu imi cerea mama ei sa ma duca sa o inveselesc nu m-as fi dus, dar am facut-o pt mama ei deorece imi este ca o a doua mama...
Cand m-am dus la ea m-a intrebat daca mi-a spus mama ei ceva; i-am zis ca nu, dar stiam oricum.... Apoi a urmat un scurt dialog....
Mirra: Si ce crezi?
Eu: Nu cred nimic.
M: Este inuman ce fac ei, nu crezi?
E: Nu sunt de acord cu tatal tau, dar sincer nu ma pot pronunta...

Trebuie sa mentionez ca daca era fata desteapta nu se ajungea aici pt ca stia de la inceput ca tatal ei nu ar fi de acord ca ea sa fie implicata intr-o relatie cu el si nu s-ar fi ajuns la situatia in care se afla acum... Ah! si nu ma pronuntam pt ca eu oricum nu il suportam pe baietas si nici el pe mine.....

M: Cum poate sa-mi faca asa ceva?
E: Si tu ai exagerat cand lipseai toata ziua de acasa si ajungeai pe la 4 dimineata! Si asta i-a enervat!
M: Nu este adevarat...
E: Crede-ma ca asa este! Cat timp tu erai la C.P eu stateam cu ai tai si imi spuneau ce ii deranja......
M: Poate ai si tu dreptate! Oricum tu nu esti obiectiv pt ca nu iti place C.P
E: Sunt de acord cu tine... Si nici el pe mine...... Dar vrei sa afli ceva incitant despre C.P... Dar trbuie sa promiti ca nu-i vei spune nimic, ok?
M: Promit!
E: Ok... Nu uita ca ai PROMIS! Iubitul tau cat timp avea o reltie cu tine, plangea dupa fosta...
M: Asa si?! Asta-i tot?
E: A fost frumos in noaptea de Craciun?
M: Unde vrei sa ajungi?
E: C.P si-a petrecut Craciunul cu fosta iubita....

A deranjat-o putin... Apoi am inceput sa vorbeasca despre un joc si peste putin timp am plecat acasa...
Seara tarziu m-am dus sa fumez cu mama ei care imi spusese ca s-a intalnit cu CP pt jumatate de ora... Inainte sa ajunga Mirra acasa, a venit si sora mea, iar dupa o ora a venit si ea....
Eu (in soapta) : I-ai spus, vezi ca ai promis?
Mirra: Nu!
E: Ok, dar ai grija sa nu ma dai de gol in fata surorii.. ( sa va spun de ce... pt ca eu stiam de la sora mea , iar ea m-a rugat sa nu-i spun nimic Mirrei. Mai am de mentionat ca intre timp ii povestisem si mamei Mirrei despre faza cu Craciunul )
M: Ba trebuie sa o intreb pe ea...
E: Ai promis ca nu ma dai de gol, nu o intrebi nimic....
M: Ba da, trebuie sa imi confirme... Daca tu m-ai mintit?!
Sora mea: Ce sa ma intrebe? Despre ce vorbiti?
E: Nimic.... Mirra, taci! Ce motiv as avea sa te mint? Tu ai inceredere in cineva pe care-l cunosti de 2 luni si nu ai incredere in mine care ne cunoastem de mici copii?
S: Mirra vrea sa ma intrebe daca C.P a fost cu fosta lui iubita de Craciun?
E & M: Da!
E: Esti multumita, blondo? A avut dreptate horoscopul ca inteligenta ta a fost afectata.... Esti o proasta.... Increderea mea in tine nu mai exista.... De acum inainte tu pt mine esti doar o simpla amica....
M: Cred ca te-ai lovit la cap!
E: Cred ca tu te-ai tampit de tot....

Toate cele le-am discutat de fata cu mama ei..... Dupa ce Mirra s-a retras in dormitor eu am ramas in bucatarie cu mama ei care mi-a zis: "Inchide ochii....... Fii alaturi de ea, daca nu pt ea... Fa-o pt mine....."
Nu am putut sa o refuz pt ca, dupa cum am mai spus, o consider a doua mama..... Dar dupa o saptamana mama Mirrei a fost cea care rabufnit....

Un comentariu: