sâmbătă, 18 iunie 2011

Ce face omul din plictiseala?

Intr-o seara am calatorit putin in timp.... M-am intors in vremurile copilariei.....Cum am reusit? Simplu: am jucat "v-ati ascunselea" sau "fatza"! S-au lasat convinse doar cateva persoane pt a ne juca "v-ati ascunselea" pt ca unii ba considerau o gluma, ba se eschivau ...
Cand spui ca esti "prea mare" pt a avea parte de jocurile copilarie si ca te-ai maturizat la ce anume te referi? Poti sa imi explici si mie ce inseamna pt tine maturitatea? Cu ce se mananc? Pe paine? Cu lapte?
Pt mine maturitatea reprezinta capacitatea de a face fata problemelor sociale, familiale, de a gasi solutii pt rezolvarea problemelor, capacitatea de a sti cand este nevoie de seriozitate si cand sa tratezi viata ca pe o gluma si capacitatea de a te detasa uneori de tot ce te inconjoara ( adica sa iti fie indiferent totul ) si sa te relaxezi....Dar daca ma insel eu, atunci prefer sa raman copil in conceptia voastra decat sa devin o persoana sobra.....
Recunosc, la inceput, am fost putin sceptic in privinta jocului, dar a fost super.... Am ras, am alergat, ne-am ofticat, apoi iar am ras.... pana la ora 1 noaptea cand am obosit.... Daca voi mai avea sansa sa repet aceasta experienta cu siguranta nu voi sta pe ganduri :D
In concluzie.... Ar fi bine ca toti sa faceti o astfel de calatorie.... Nu are rost sa adoptati atitudinea sobra care va imbatraneste... Nu doriti sa ramaneti tineri?
P.S: Daca ma comport ca un copil in anumite momente, nu inseamna ca nu sunt matur.... Va recomand sa mai reflectati asupra maturitatii voastre.... Stiind ce este bine pt mine si stiind ce ma face fericit, pot spune ca sunt  matur..... Imi place sa fiu copil si imi place ca persoana de langa mine sa nu fie sobra... Vreau sa rad, sa glumesc; nu sa tinem prelegeri despre sensul vietii.....

2 comentarii: