miercuri, 26 ianuarie 2011

Am revenit...

Hey.... Ce mai faceti? Mi-ati simtit lipsa? ( glumesc )
Dupa cum observati noaptea trecuta nu am avut ce face si m-am mutat pe Blogger la sugestia mai multor persoane... Asa ca mi-am facut cont si tzup-tzup cu articolele de pe celalalt blog pe acesta....
Ultimele 2 saptamani au fost pline de evenimente placute si altele neplacute... Sa incep cu inceputul sau preferati sa incep cu sfarsitul? Hai ca incep cu ce vreau eu, iar eu imi doresc sa incep cu inceputul......
Cu doua saptamani in urma mi-am invitat amica Jiji la un pahar de vin fiert.... Eram plictisit, deprimat, trist sau dracu' stie cum eram ca nici eu nu stiam ce aveam si m-am gandit ca un pahar de vin fiert m-ar binedispune...
Oare m-a binedispus vinul sau faptul ca aveam un prieten langa mine? Dar cred ca ambele....
Am palavragit cu ea si cu sora mea ( sora mea venise intre timp de la munca si de la amica noastra comuna Mirra ) pana la 12 noaptea, dar nu prea tin minte ce anume am vorbit.....
Era sa uit ca eu si Jiji am flambat vinul pt ca am uitat de el, dar a fost bun ca nu ne-am oprit la un singur pahar....
Mi-am amintit!!!....mi-am amintit despre ce am vorbit..... Am vorbit despre faptul ca desi ne cunoastem din gimnaziu noi abia anul trecut am inceput sa ne imprietenim si am mai vorbit despre fanteziile ei si ale iubitului ei, dar la ea nu prea se poate spune ca este vorba de o fantezie...  Voi considerati fantezie faptul de a intra pe usa si a-ti arunca hainele peste tot, toate acestea urmate de o partida de sex cu persoana iubita? In schimb iubitul ei are fantezii serioase, dar nu le pune in practica pt ca nu vrea ea....
La cateva zile am decis sa ies cu o persoane cu care vorbeam de 3 ani de zile, dar in acesti 3 ani, noi nu iesisem niciodata.....
La acest om am descoperit adevarata sinceritate, jovialitate, placerea de a trai.... Acum mi-am dat seama ca mai bine este sa te intalnesti cu cineva despre care stii mai multe lucruri decat cu cineva pe care o cunosti de o saptamana sau doua...... Adica din moment ce stie mai multe lucruri despre tine, are habar ce si cand sa spuna, stie cand este nevoie de seriozitate si cand este nevoie de amuzament....
Continuarea mai tarziu pt ca acum plec in vizita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu