marți, 25 ianuarie 2011

Azi nu am vrut sa scriu pe blog pt ca nu stiam ce sa mai scriu, insa tocmai cand sa se termine ziua am realizat ca sora mea se pregatea sa iasa si mi-am zis: “ Asta este sansa mea! Voi scapa putin de monotonie! ” Am intrebat-o unde se duce si daca pot sa o acompaniez. Mi-a zis ca iese pana afara sa mai stea de vorba cu un amic comun ( pt el voi folosi pseudonimul Mick) si ca ar fi preferat sa nu vin, dar daca eu insist apoi a plecat repede….dar nu insistasem….Asa…unde ramasesem? Stati!... nu imi spuneti… Iesisem pe usa cand aud un ras de maimutica (era sora mea)… Ea si Mick erau la ultimul etaj fumau o tigara… Am urcat si observasem ca fusesera sa isi cumpere cafea de la un tonomat…  De obicei ne strangem la ultimul etaj pt ca acolo (avand in vedere ca afara ploua si era locul cu risc minim de a fi prinsi fumand) s-a format prietenia dintre mine, Mick, sora mea si asa-zisa buna prietena a mea (hai sa o numim Mirra).Evident ca mereu cand ne intalnim se vorbeste despre SEX! Asa ca am inceput sa vorbim despre fostul iubit al surorii mele care se credea “bun la pat” ! Eu nu stiu daca era bun la pat, desi intr-o noapte am dormit amandoi in acelasi pat si in somn l-am luat in brate (intentionat ca tipul era dragut); ciudat a fost faptul ca si el mi-a tras mana sa-l tin mai strans. De ce? Pey pt ca era obisnuit sa doarma cu sora mea, dar era mama acasa si nu a mai dormit in camera surorii mele ci cu mine si a crezut ca sunt sora mea…  Cateodata mai rad de sora mea si ii spun ca de fapt a parasit-o pt ca i-a placut cum l-am tinut in brate ( sora mea nu stie ca sunt gay, daca ar fi stiut nu l-ar mai fi lasat sa doarma cu mine).Ar fi fost tare sa ii spuna:” draga mea, iarta-ma, dar te-am inselat cu fratele tau”. Baiatul nostru experimentat, din cate mi-a spus sora mea,  nu a stiut sa faca diferenta dintre ea si patura, iar saracul gemea de placere frecandu-si “jucaria” de patura! Cred ca este tipul de baiat care crede ca orice “parasuta” este virgina!Si in final atentia s-a indreptat spre Mirra si iubitul ei C.P. (C.P = Ce Prost, glumeam nu e prost e pampalau, de fapt C. P. sunt initialele lui ).  De fapt C. P nu este pampalau, dar o sa revin mai tarziu la acest lucru.Si am barfit despre Mirra si relatia ei cu C.P: desi a spus ca nu va alege niciodata intre priteni si C.P deja a facut-o fara sa isi dea seama, bineinteles a fost presata de MR. Cocos (asa se crede el). A zis ea ca C.P se poarta frumos cum nu s-a mai purtat niciun baiat cu ea. Ma intreb ceilalti baieti din viata ei o tratau cu pumni si suturi in fund? Cum a putut sa o impresioneze o mangaiere si o vorba buna… Sa inteleg ca ea era obisnuita cu pumnii si cu injuraturile? Ah…si baiatul este gelos pe mine pt ca parintii Mirrei tin la mine si ma vor  in preajma lor, mai ales tatal fetei (si se stie ca ideal ar fi ca ginerele sa fie la inima tatalui). Dar ce pot sa fac eu? Nu pot sa ma duc sa-i zic: “stai frate linistit ca eu sunt gay… asa ca nu iti mai umfla penele de cocos degeaba ca oricum esti (cum ar spune bunica mea)  muiere in straie barbatesti…” Spuneam ca C.P de fapt nu este pampalau! De ce? Dupa cum am scris mai sus o joaca pe Mirra pe degete si in plus in primele lor saptamani de relatie C. P plangea dupa fosta iubita de care se despartise de 6 luni. Iar Craciunul in loc sa-l petreaca cu Mirra l-a petrecut cu fosta iubita si inca un cuplu…Toate acestea le stiu de la baiatul din cuplul mai sus mentionat, dar nu pot sa o atentionez pe Mirra in privinta Fat-Frumosului pt ca ar fi prins la mijloc baiatul resptectiv. Atat eu cat si sora mea nu vrem sa provocam necazuri altei persoane.  Ii multumesc mult amicului A. pt ca ma sustine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu