marți, 25 ianuarie 2011

Cuvant de inceput.....

Salutare tuturor... Vreau sa va multumesc ca imi vizitati blogul.... Va rog sa nu fiti prea critici daca nu gasiti lucruri interesante din punct de vedere literar pt ca nu sunt scriitor si daca blogul nu vi se pare (cuvantul de actualitate in secolul nostru este "ok")... OK ..... nu fiti prea duri pt ca este prima data cand fac un blog.....
L-am creat pt ca simt ca nu mai am prieteni si m-am gandit sa vorbesc cu lumea intreaga...asta nu este posibil din moment ce blogul este in romana....
Deci am restrans putin aria....
Aceasta noapte ar fi trebuit sa fie una vesela, sa ne distram!!!!!!! (yupii--un ton ironic)....dar pt mine nu a fost asa....
De fapt sarbatorile pt mine nu mai exista,dar nu ma intrebati de ce pt ca nu stiu ce sa va raspund.
Probabil ar fi cateva motive: simt ca viata mea nu are sens, simt ca orice urma de bucurie s-a acoperit asa cum urmele vanatului sunt acoperite de omatul ce cade necontenit in perioada aceasta, pt ca nu am prietenii langa mine(ma rog,persoanele pe care le-am crezut prieteni sau poate inca imi sunt prieteni,dar eu nu sunt in stare sa vad acest lucru .....oricum ar fi eu tot ii iubesc)....sau pt simplu motiv ca ma consider ateu :D
Acum este tarziu....voi scrie maine restul....daca imi voi mai aminti ce am vrut sa scriu in acest moment....eu sunt putin aerian (ok....poate putin mai mult)..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu